back to start !

 

 

ARCHIEF MUSIC 2023

                                                                                                               

click for index 

 

 

 

     
 



 
     
 
   
     
 

 Gijs Levelt Spoken Quartet :  EP 'Down with Money '
      
       

 
 
     
     
 

© Jan Edwin Geertsma


 
     
 


Op uitnodiging van Jan Douwe Kroeske’s 2 Meter Sessies: The Ballroom richtte trompettist/componist Gijs Levelt in 2021 zijn droomband het Gijs Levelt Spoken Quartet op


 
     
 

Sindsdien gaven zij meeslepende concerten in het Nederlandse jazzcircuit op podia als

het Bimhuis, TivoliVredenburg en Paradox en festivals als Jazz in Duketown en Waddensea

Jazz. In 2022 gaven ze hun goed ontvangen debuutalbum Bustle uit op hét Nederlandse

jazzlabel Zennez Records.

Naast Gijs Levelt (bekend van oa de Amsterdam Klezmer Band, STriCat en Spinifex) bestaat

het kwartet uit muzikale zielsverwanten Stefan Schmid – toetsen en samples (Zuco 103 en

Caro Emerald), Mark Haanstra – basgitaar (Ellen ten Damme, Lazarus en Yuri Honing Wired

Paradise) en Joost Lijbaart – drums (Yuri Honing Trio en Wired Paradise).

In zijn werk begeeft Levelt zich op de grensvlakken van popmuziek, geïmproviseerde

muziek, hedendaags gecomponeerde muziek en wereldmuziek. Centraal in de muziek van

het Gijs Levelt Spoken Quartet staan de loops en geluidseffecten waarmee hij zijn

trompetgeluid manipuleert. Geïnspireerd door de elektrische bands van Miles Davis,

Massive Attack en Nils Petter Molvaer bevat de muziek tranceverwekkende grooves,

duistere drones en avontuurlijke, sferische improvisaties. Flavors uit het Midden-Oosten en

India contrasteren met funky breakbeats, in een nachtelijke, soms welhaast spookachtige

atmosfeer.

 
     
 

 
     
 
Down With Money

 
 

Met Down with Money zuigt het Gijs Levelt Spoken Quartet je met haar hard groovende

electro-R&B-improvisaties een nieuwe duistere en mysterieuze klankwereld in. De drie

nummers tellende EP bevat indrukwekkende solo's van bandleider/trompettist Gijs Levelt,

trance-verwekkende grooves van Nederland’s beste improvisatie-ritmesectie, en een schat

aan niet eerder gehoorde elektronische geluiden van synths, samples en horn fx. Berucht

om hun avontuurlijke, energieke en virtuoze optredens blijft het kwartet ook dit seizoen de

podia rocken.

 
     
 

 
     
 


Gijs Levelt - trompet, fx, samples

Stefan Schmid – Fender Rhodes elektronische piano,

synths, samples

Mark Haanstra - basgitaar

Joost Lijbaart - drums

 
     
     
     
 
Release 6 Oktober 2023

 
     
   
     
     
     
     
 
     
   
     
 
   
     
 

 Guy Verlinde SINGLE : 'Ak Peize An Gie'
      
       

 
 
     
 

 
 


"Op 8 augustus 2020 overleed de moeder van Guy Verlinde na een lange oneerlijke strijd tegen Alzheimer. Om dit verlies te verwerken schreef Guy zijn gedachten en gevoelens neer, die na een lange periode van rouwen uiteindelijk vorm kregen in deze song.


 
     
 

'Ak Peize An Gie' is een hedendaagse bewerking naar het West-Vlaams van 'Solitude & Grace' uit 'All is Forgiven', het album van Guy uit 2019. Dit lied is een eerbetoon aan een leven vol herinneringen en een symbool van troost en hoop voor anderen die hun leven ontwricht zagen door dementie.

 
     
 


WEST-VLAAMS


 
     
 

Guy schrijft en zingt normaal gesproken uitsluitend in het Engels. Gezien het verlies van zijn moeder zo persoonlijk was, schreef hij alles instinctief neer in het West-Vlaams, de taal die hij sprak met zijn moeder. “Ak Peize An Gie” wil zeggen “Wanneer Ik Aan Je Denk”.

 
     
 


DE SONG


 

 
 

Het lied begint zeer fragiel, maar breekt geleidelijk aan open, wat de pijn en het verlies symboliseren. Guy kon voor de opnames rekenen op muzikanten die hun strepen al verdienden bij producties van Absynthed Minded, Milow, The Starlings, K’s Choice & Raymond van het Groenewoud. De tekst is een aaneenschakeling van gedachten, herinneringen en overpeinzingen over het leven, die de luisteraar doet nadenken over leven en dood.

 
     
 


21 SEPTEMBER = WERELD ALZHEIMER DAG


 

 
 

Tijdens Wereld Alzheimer Dag wordt er internationaal aandacht besteed aan dementie. Om degenen die getroffen zijn door deze ziekte te helpen, inzichten te vergroten & hoop te verspreiden, hopen wij dat dit lied extra aandacht zal krijgen op deze dag.

 
     
 
GUY VERLINDE

 
     
 

Het afgelopen decennium domineerde Guy Verlinde de Belgische blues scene en toerde non-stop door Europa. Hij nam in 14 jaar 15 albums op, speelde in prestigieuze clubs en op talloze festivals waar hij de affiche deelde met grootheden als: B.B. King, John Fogerty, Tony Joe White, Santana, John Hiatt, Canned Heat, Jeff Beck, … Vandaag speelt hij in Duo of met zijn band The Artisans of Solace zijn verhalende akoestische luistersongs.

 
     
     
 
DE TEKST

 
     
 

Getèk’nd è getrokk’n.

Jè zo vele afgezien.

’t Lev’n é je mér doen tjol’n

dan da’j ooit et verdiend.

Je cieferde joe weg

zoda wieder kost’n tell’n.

Moa‘k geve joen me stemme

nu da’j ’t gie ne mè ku vertell’n.

Tuss’n wa was en nog a kun zien

probeer‘k joe nog ossan te viend’n,

ak peize an gie.

’t Woarn tieden zonder compasje,

woa da’j nie werd gespoard.

Moa joen tied werd è verzyp

woa da er niet in bluft bewaard.

Wieder waren twee uterst’n,

moa in alles wa dak doen

kom ‘k nog zovele tege

wa’k gekregen èn van joen.

Tuss’n wa was en nog a kun zien

probeer‘k joe nog ossan te viend’n,

ak peize an gie.

Want in mien hoofd

brandt joe vier nog

dat bie joen al was gedoofd.

Een leven van leer’n

en een leven van vergeet’n.

Moa t’is roare oat’t lichaam,

de ziele wit t’overleev’n.

In mie gedacht’n

bluv j’altied mè veel presance

in de fleur van je lév’n,

preus lik fjirtig dans’n.

Tuss’n wa was en nog a kun zien

probeer‘k joe nog ossan te viend’n,

ak peize an gie.

En tope woar’n,

oe dr’altied stoend

è zoevele kost verdrag’n.

En oal joe liefde was voer us wegeleid.

Moa de woord’n:“ik zie je gèrn”,

de woord’n:“ik zie je gèrn”,

emme zoe wènig gezeid.

 
     
 


Guy Verlinde: vocals
Toon Vlerick: guitars
Benoit Maddens: drums
Karl Zosel: bass
Tom Eylenbosch: keys

 
     
   

 
     
 
ReleaseD 18 SEP 2023

 
     
 

 
     
     
     
     
 
   
   
     
 
   
     

  Albumrelease 'Until the darkness fades'  & JazzLab-tournee Chris Joris + 30 jaar WERF Records & JazzLab
      
          

 
     
   

© Thomas Geuens

 
     
 


WERF Records en JazzLab vieren samen hun 30ste verjaardag met drie tournees/albums waarvoor ze de handen in elkaar slaan.

ÉÉN daarvan is met percussionist Chris Joris, een veteraan van de Belgische jazz die uitpakt met een beklijvend nieuw project.

 
 
 

Until the Darkness Fades, dat zegt meteen iets over het parcours van Chris Joris, waarin het

muzikale en persoonlijke steevast overlappen. Deze percussionist schreef één van de

kleurrijkste hoofdstukken van de Belgische jazz. Hij was jarenlang actief binnen diverse genres,

maar wordt nu vooral gelauwerd als de percussionist die voortdurend grenzen sloopte. Niet

enkel tussen al die benauwende genrehokjes - pop, experiment, theater, wereldmuziek, jazz -

maar ook tussen complete werelden. Chris Joris speelde ‘wereldjazz’ lang voordat er sprake was van die term en hij tekende voor een paar warmbloedige jazzklassiekers, met Out Of The Night misschien als bekendste voorbeeld. Dat album verscheen oorspronkelijk in 2003, was vervolgens jarenlang niet te verkrijgen, maar ligt in 2023 terug op de schabben. En terecht. Joris greep het vooruitzicht van

een nieuwe tournee en een kersvers album ook gretig aan voor een muzikaal zelfportret. Met

Until the Darkness Fades (release: 08.09, W.E.R.F. Records) belicht hij verschillende aspecten van zijn muzikale identiteit, zowel verwacht als onverwacht. Joris componeerde nieuw materiaal, maar

bewaarde ook een prominente plaats voor de vrije improvisatie. Het werd een prikkelende tweespalt vol hybride klanken, met vertrouwde en minder vertrouwde geluiden, tussen romantiek en onbevangen avontuur. Die verkent hij in het bijzijn van opvallende medestanders op viool en cello. Op die manier combineert hij aardse percusie met de vrijheid van de jazz en de elegantie van kamermuziek. Ontdek dit verhaal van een Belgische meester die nog lang niet uitverteld is. Het nieuwe album zal beschikbaar zijn tijdens de JazzLab-tournee.

 
 
   

 
     
 


Chris Joris - piano, percussie, composities

Cécile Broché - viool

Sigrid Vandenbogaerde of Marie-Eve Ronveaux - cello


 
 
 
     
 
 
release 8 september 2023

 
 
 
     
     
     
     
 
 


CONCERTEN


 
     
 

29.09.23 - CC ‘t Getouw, Mol | 30.09.23 CC De Ververij, Ronse | 10.10.23 - Ha Concerts, Gent |

12.10.23 CC Belgica, Dendermonde | 13.10.23 CC De Meent, Alsemberg | 14.10.23 gc De

Muze van Meise | 15.10.23 De Casino, Sint-Niklaas | 18.10.23 CC het Gasthuis, Aarschot |

17.11.23 Jazz Brugge | 23.11.23 BRAND! Festival, Mechelen

 

 

   
   
 
 
     
     
     
 
     
   
     
 
   
     
 

  Out now: 2e 'single 'Bolbliksem'  van Ping O.D. ,  debut album  ''Vacuum'' volgt in september
      
       

 
 
 
 
     
   
 

© Lauren-Marijnissen

 
     
 


Gitarist, componist en bandleider Roeland Celis weigert conventies toe te staan om de stroom van zijn avontuurlijke creativiteit te beperken terwijl hij zijn diverse muzikaliteit kanaliseert in het unieke ecosysteem dat hij Ping O.D. en zijn debuutrelease ‘The Vacuum’ (release 15 september) noemt.

 
 
     
 

De naam is afgeleid van de 'Ping of Death' cyberaanvalstrategie waarbij het doelwit wordt overspoeld met informatie, en verwijst ook naar de 'ping' van de sonar van een onderzeeër die onbekende wateren verkent. Celis heeft een all-star crew van muzikanten uit de vruchtbare scene in zijn geboorteland België verzameld om hem te vergezellen op zijn sonische avontuur in een land waar de dynamiek en vrijheid van improvisatie de kracht en intensiteit van progressieve metal en de opwindende strengheid van de twaalftoonstheorie kunnen ontmoeten. In een set van negen unieke originele composities creëert het legendarische ritmeteam Cyrille Obermüller op bas en Gert-Jan Dreessen op drums samen met pianist/producer Karel Cuelenaere een aangeleerde, ritmisch ingewikkelde basis, waarop Celis en saxofonist Sylvain Debaisieux torenhoge improvisatiestructuren creëren. Om de line-up compleet te maken, voegt New Yorker John O' Gallagher, wiens gedurfde originele benadering van serialisme de compositorische benadering van Celis heeft helpen informeren, zijn onmiskenbare energieke stem toe op altsax. Het resultaat is een opvallend originele fusie die in gelijke mate uitdagend en toegankelijk is.

Elk van de tracks heeft een persoonlijke relevantie voor Celis. Het statige, beklijvende 'Mont Firmin' is een inleiding op het album en "een verwijzing naar mijn grootvader, die Firmin heette. Op een gegeven moment werd een gebouw in zijn dorp gesloopt en de aarde die uit het gebouw werd gehaald, werd een hoop modder, met als gevolg een kleine heuvel waarop kinderen zouden spelen. Mijn grootvader vroeg om dit te laten gebeuren, dus de heuvel werd gekscherend naar hem vernoemd." De metalinvloeden komen naar voren op 'Night Liver' dat 'verwijst naar iets wat een vriend ooit zei over 's avonds laat opblijven en je meer levend voelen'. Het brede, dynamische 'Heliocentric', met zijn versnipperende solo's, is opgedragen aan de onverschrokken Copernicus, en Celis' interesse in wetenschap komt weer naar voren als inspiratie voor het titelnummer van ‘The Vacuum’: "A vacuum is intriguing for me because it's the place where light can move easily while sound cannot exist." 'Bolbliksem' is het Nederlandse woord voor’ ball lightning’, en de track stelt Celis in staat om zijn opruiende spel en vloeiende ritmische concepten te demonstreren. "De muziek is op een bepaalde manier vrij donker en agressief, waardoor de titel toepasselijk leek." 'Where am I' is "een kleine collage waarin ik elementen uit Mont Firmin heb overgenomen, samen met gestructureerde toonclusters en een stijve baslijn. Het heeft een vreemde, desoriënterende sfeer." Celis heeft een eenvoudiger verklaring voor 'Silvia': "Ik ben een koffienerd. Mijn espressomachine is een "Rancilio Silvia" – en dat is alles." ' Surroundings ‘' is een gestructureerde groepsimprovisatie: "Je bewust zijn van wat andere mensen spelen, de omgeving, is noodzakelijk om een goede take van dit stuk te creëren". Tot slot sluit het album af met het hypnotiserende 'Wind Farm': "Het constante ritmische patroon in de gitaar en drums deed me denken aan een windmolen." Elke speler brengt zijn eigen persoonlijkheid in de muziek, maar het algemene concept en de smaak van de compositorische benadering zijn heel erg Celis' eigen ontdekking. Met zijn mix van de subtiliteit van akoestische texturen uit de wereld van geïmproviseerde muziek, de overweldigende kracht van elektrische rock, op liedjes gebaseerde structuren afgewisseld met compositorische verfijning en virtuoos blazen met een nauwkeurig, atmosferisch arrangement, levert dit album een onvergetelijke vakantie van het alledaagse en het voorspelbare.

 

 
 
     

 
     
 

Roeland Celis: guitar

John O'Gallagher: alto sax

Sylvain Debaisieux: tenor saxophone

Karel Cuelenaere: piano/synth

Cyrille Obermüller: double bass

Gert-Jan Dreessen: drums


 
 
Release 11 Augustus 2023  15 SEPTEMBER 2023

 
 

 

 
     
 
 

 
     
 
 


TRACKLIST


 
     
 

1  Mont Firmin

2  Night Liver

3  Heliocentric

4  The Vacuum

5  Bolbliksem

6  Where Am I?

7  Silvia

8  Surroundings

9  Wind Farm

 

   
   
 
 
 


- vorige single 'Night Liver (release 21 Juli -


 

 
     
 
 


LIVE


 
     
 
18/10,  De Singer, Rijkevorsel
mtba

 

 

   
   
 
     
     
     
 
     
     
     
   
     
 

  Out now: 'single 'Daisy' Camille-Alban Spreng's ODIL feat. Nina Kortekaas 'Unheimlich'
      
       

 
 
     
     
 
 
 
© Alexander Popelier


 
     
 


Een ode aan een gedicht van Beat Poet Allen Ginsberg

 
 
     
 
Met het nummer 'Daisy' brengt de Zwitserse pianist en componist Camille-Alban Spreng, samen met zijn Belgische powerensemble ODIL, een ode aan de wereld van'Pull my Daisy', een gedicht van beat poet Allen Ginsberg. 'Pull my Daisy' is een symbolische hymne van de Beat-generatie, mede geschreven door Allen Ginsberg, Jack Kerouac en Neal Cassady. Heel uitzonderlijk hebben de erfgenamen van Ginsberg hun goedkeuring gegeven om de tekst te laten matchen met de muziek van ODIL, een vrij uniek gegeven. 'Daisy' is het eerste vrijgegeven nummer van het nieuwe album van ODIL feat. Nina Kortekaas. Release van 'Unheimlich' op 29 september 2023 via W.E.R.F. Records
 

 
     
     
 
Camille-Alban Spreng 

 
 

 

De van oorsprong Zwitserse pianist Camille-Alban Spreng, die al ruim tien jaar in Brussel vertoeft, is sinds 2010 actief in een uiteenlopende waaier aan bands en projecten binnen de jazz, geïmproviseerde (elektronische) muziek, art performance en theater. Hij is te zien op podia doorheen heel Europa en genoot een opleiding aan diverse conservatoria bij gerenommeerde spelers als Emil Spanyi (HEMU, Lausanne), Eric Legnini en Kris Defoort (CRB, KCB, Brussel).
 
Samen met zijn vaste band ODIL bracht hij al twee platen uit: ‘Something’ (QFTF Records - 2016) en ‘RESON’ (QFTQ Records – 2019), met medewerking van Leïla Martial, en Valentin Ceccaldi op dat laatste album. ODIL opereert vanuit Brussel maar is, met in de rangen een spilfiguur met Zwitserse roots, een Franse drummer en een Ierse saxofonist, een band met internationale allure. De stem van Nina Kortekaas is bovendien een absolute meerwaarde.
 
Een derde album, getiteld ’Unheimlich‘, komt uit op W.E.R.F. Records in het najaar van 2023. De nieuwe plaat ontsproot aan Camille-Albans voorliefde voor Allen Ginsberg en de beatnik movement. Gedichten van Ginsberg worden voorzien van muziek, met name ‘Pull My Daisy’ (destijds mee geschreven door Jack Kerouac en Neal Cassady) en ‘White Shroud’, met goedkeuring van de rechthebbenden/erfgenamen.
 
De teksten die Camille-Alban zelf schreef voor het album ademen dezelfde beatnik vibe. Het nieuwe werk is in die zin ook een hommage aan Allen Ginsberg. “Ik hou van zijn manier van schrijven: het is grappig, twisted, eigenzinnig én spiritueel”, aldus Camille-Alban. “Ik kon geen betere titel bedenken voor het nieuwe album. ‘Unheimlich’ laat zich niet vertalen. De zwarte kat in de hal van een creepy hotel in ‘The Matrix’, ik denk aan dat beeld, die sfeer."
 
De muziek van ODIL heeft een naratief karakter en qua vorm zijn de composities niet alledaags. Impro speelt een rol en de muziek kenmerkt zich onmiskenbaar door een hedendaagse jazzesthetiek maar in de kern zijn de composities ook songs, een uniek gegeven. ‘Unheimlich’ is een jazzalbum dat zich net zo goed laat beluisteren als een poprockalbum.


 
 


Camille-Alban Spreng - Fender Rhodes + keyboards

Nina Kortekaas - voice + fx

Sam Comerford - tenor saxophone

Tom Bourgeois - alto and soprano saxophone

Geoffrey Fiorese - keyboards

Paul Berne - drums

 
 
     
      

 
 
Release 16 JUNI 2023  29 SEPTEMBER 2023

 
     
   

 
     
 
 


LIVE


 
     
 
21/9, AB, Brussel (W.E.R.F. labelnight)
19/10, Le Brass, Vorst (album release show)
20/10, Hnita Jazz Club, Rijkevorsel
24/11, CC De Ververij, Ronse
26/11, Bijloke, Gent
3/12, KAAP, Oostende

 

 

   
   
 
 
     
     
   
     
     
     
     
 
   
     
 
- persbericht - 

 
     
 



 
     
 

 
     
 
#2800 lovesjazz ...you will too !

 
     
  …JazzatHome, een Mechels stadsfestival georganiseerd door JaZZZolder Mechelen is deze keer aan z’n 18e editie toe, géén ‘limited’ versie meer of een ‘medium’ edition’ maar XL kunnen we deze editie nu ook weer niet noemen…Zijn de hoogdagen van dit festival misschien voorbij?... #2800 lovesjazz  luidt de slogan deze keer en dat terwijl JaZZZolder zelve al 25 kaarsjes mocht uitblazen dit jaar ! JaZZZolder kende intussen alweer recentelijk een bestuurswissel maar slaagde er alsnog in om een mooi parcours uit te tekenen voor de vele muziekliefhebbers die 17 bijzondere locaties zullen gaan bevolken tijdens de, traditioneel intussen, zondagse rondgang en dat gedurende 3 sets in de namiddag van 10 September, startend om 14:15hr en afsluitend met een laatste concert van 17:15 tot 18:00 hr.

 
     
   


     
 

Alles werd nog es wat feestelijk uit de doeken gedaan voor geïnteresseerde pers, medewerkers en locatiehouders op maandag 28 AUG en startend ten huize van vroegere voorzitter Hans VandenBogaerde. Daar speelde alvast de ‘Good Busy Brassband’ uit Limburg wat ferme deuntjes en nieuwe JaZZZolder voorzitter Marc Lybaert stond hen trommelend bij (dat blijkt ook een fervent percussie en trom-liefhebber !) Frans De Wachter, dienstdoende stadsgids, die ons daarna, door de regen !, door het Mechelse zou leiden tot aan oude Mechelse stadsgrenzen, vertelde daarna het verhaal van de muurschildering die we ter plaatse zagen bij Hans en Ingrid.  Nina Simone was dat , naar een foto van de Amerikaanse fotograaf Jack Robinson (1928-97, actief jaren '50-'70) uit een studiosessie op 30 oktober 1969. Tijd waarin Nina activistisch bezig was (Black Power, Civil Rights Movement, Black Woodstock) en haar afro kapsel liet groeien, cf. Angela Davis, Meredith Hunter, Jesse Jackson, Michael Jackson,...Geschilderd door Pinkman_Stuff, jonge Gentse straatkunstenaar, die meestal dieren schildert, zoals Dzia in deze omgeving, maar in wat naïeve stijl. Vooral terug te vinden in het Gentse en Brugge…

 
     
   


     
  En dan startte een korte wandeling die vooral langs wat opmerkelijke muurschilderingen zou leiden, al dan niet jazz geïnspireerd…Zo ging het ook langs de verdwenen schildering Bornstraatje : Louis Armstrong blaast de sterren uit de Mechelse hemel. Oudste muurschildering van Mechelen, jaren '70, door artiest uit Zelestraat, woont/woonde waar nog de djembe-speler op de muur geschilderd is. Nu verborgen onder zwarte leien. Ernaast recentste muurschilderingen in Mechelen: pimpelmeesjes van Dzia. En natuurlijk was er het 20 jaar Jazzzolder ontwerp op de woning van ex voorzitter Lejo Vanhaelen : duidelijk één van JaZZZolder huistekenaar Kris Vanderstraeten, op de muur gezet door buurman artiest Jurgen Gielen. Diverse Belgische jazzmuzikanten worden weergegeven, o.a. Yannick Peeters. Atypisch voor Jurgen, zie zijn lamp in dezelfde straat… Margaretha van Oostenrijk in haar Cadillac in de Zakstraat, Puro Lamot:  n.a.v. vernieuwing Lamotsite, met jazztrompettist en o.a. verwijzing naar de hoge topgevel van Lamot in de Van Beethovenstraat.
 
 
     
   

 
     
  Zoals bij de lamp ook hier dame in een bubbel. Reuze interessant was dat allemaal al was de regen een behoorlijk storende factor en spelbreker…Uiteindelijk zakten we dus af naar locatie 12 : ‘Goudvis’  voor wat lekkere hapjes, bijpassende Mechelse kwaliteitsbieren van Carolus óf één van de wijnen die je als participant aan de zondagse concertgang aldaar ook in je glas kan krijgen ! Daarbij kwamen dan ook de verduidelijkende speeches van de gebruikelijke sprekers : Michel Proesmans en Diederik Beele .
 
 
   


     
 

Vergeten we vooral ook de bijzondere concerten niet op Vrijdag 8 en zaterdag 9 September. Alle details en de weg naar tickets vind je  op de JazzatHome site . Wees er wel graag snel bij want sommige locaties op zondag raken of zijn nu al uitverkocht !

Een ploegje fotografen (maar helaas wat weinig vrees ik om al de concertjes op zondag te coveren) volgt het programma en daar krijg je in de weken na het festival wel meer van te zien. Ook volgt er dan nog een festivalverslag , zoals je gewend bent,  alhier op JAZZEPOES.

Op dus  naar 8-9-10 September en wees voorbereid : als de weergoden zich aan de agenda houden wordt het een HOT WE ! 

 
     
 
Winus 

 
     
     
     
     
 
NEW ALBUM !

 


  © 2024 JAZZEPOES

 

 

 

up again !

 

 

 

back to start !