- Persbericht (30.05.18) -
Jazzy nazomer van 6 t/m 9 september in Zuidpark,
Gent
25 jaar Jazz in ’t Park of… 25 jaar promotie
van de Belgische jazz !
Van 6 september t/m 9 september biedt Jazz in
’t Park traditiegetrouw het allerbeste en nieuwste
van de Belgische hedendaagse jazz, volledig gratis
en in een ongedwongen, laagdrempelige sfeer. Dit
alles tussen en onder de bomen van het betoverende
Zuidpark te Gent.
Jazz in ’t Park viert dit jaar ook haar 25e
verjaardag en daar hoort uiteraard een feestje bij!
De jubileumeditie wordt op gepaste wijze gevierd met
het kruim van de Belgische jazzmuzikanten en het
publiek. De topaffiche wordt gesierd door
verschillende, ronkende namen maar geeft ook opnieuw
de nodige aandacht aan de nieuwe lichting Belgische
jazzartiesten en -projecten. Trouw aan haar
filosofie wil Jazz in ’t Park de bezoeker immers een
geslaagde en gesmaakte combinatie bieden van
gevestigde waarden en aanstormend talent… en dat
sinds 1994! Hoofdzaak blijft immers de promotie van
de Belgische jazz.
Het beproefde festivalconcept zit reeds in de
festivalnaam vervat: Jazz in ’t Park. Het zegt alles
en refereert naar openheid. Jazz gaat naar de mensen
toe, in de open ruimte van het park, om ze op een
onbevangen manier te interesseren, te ontroeren, te
enthousiasmeren. Het park biedt de ruimte en
gebruikt de openheid van de natuur en omliggende
omgeving om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Ook
toevallige passanten of geïnteresseerde
muziekliefhebbers stellen zich hier ‘open’ voor een
muziekvorm die ze niet altijd kennen of hen op het
eerste gezicht te moeilijk lijkt.
Het programma van deze feesteditie biedt opnieuw een
staalkaart van wat de Belgische jazz op dit moment
te bieden heeft, met aandacht voor alle (sub)genres.
Zie programma lager en in bijlage. Voor het eerst
werd een gastprogrammator gevraagd om een deel van
de affiche samen te stellen. Voormalig journalist
Karel Van Keymeulen is een notoir liefhebber van
jazzmuziek en sinds de eerste editie een trouwe
bezoeker van Jazz in ’t Park. Als kenner en
jazzrecensent kreeg hij nu zelf de vraag van het
festival om 4 bands te programmeren, en hij koos
voor Gratitude Trio, AKA Moon,
Celano/Badenhorst/Baggiani en Aleatoric. Voor die
laatste vliegt saxofonist Robin Verheyen nog eens
over uit New York om het enige Belgische concert te
brengen waarop de gelijknamige CD Aleatoric wordt
gespeeld.
Ook dit jaar werkt het festival samen met
stadsbibliotheek De Krook. LOOPS, de
klankinstallatie van muzikale duizendpoot en vaste
festivalwaarde Bart Maris, krijgt tijdelijk onderdak
in de Krook. De installatie wordt op maat van de
ruimte gebouwd en verandert die in één groot
geluidslandschap, met tientallen zorgvuldig
verzamelde fragmenten. Bart experimenteert met
analoge beeldloops gemaakt voor (oude)
8mm-projectoren. Samen met een batterij bandopnemers
tovert hij de ruimte om in een zich steeds
vernieuwend cyclisch landschap waarin hij op
specifieke momenten zelf kan opduiken met zijn
trompet, al dan niet met muzikanten die ook op Jazz
in ’t Park concerteren.
Op zaterdag 8 september programmeert Jazz in ’t Park
een library session in De Krook. Gents
stadscomponist en pianist Fulco Ottervanger brengt
een gastmuzikant mee voor een intiem
improvisatieconcert ‘aan de trap van steen en
wolken’ bij de muziekafdeling. Na afloop is er een
meet & greet voor de aanwezigen. Ook dit concert
wordt gratis aangeboden. In de aanloop naar en ook
tijdens het festival worden de concerterende
artiesten sowieso onder de aandacht gebracht in de
muziekafdeling van De Krook.
De feesteditie brengt meerdere primeurs. Voor het
eerst kan er gloednieuw materiaal ontdekt worden van
Donder, RVB Quartet, De Beren Gieren en
Celano/Badenhorst/Baggiani. En Aleatoric speelt er
zijn enige Belgische concert.
Het nieuwe campagnebeeld is een creatie van de
Dienst Communicatie van de Stad Gent. De artistieke,
sfeervolle en uitnodigende compilatie in rood en
groen straalt volop een muzikale nazomer uit.
Instrumenten en natuur worden één! De texturen in de
illustraties visualiseren het groezelige, atypische
van jazz, de schoonheid in de imperfectie. De
speelse typografie doet op haar beurt denken aan
noten op een toonladder.
De setting van Jazz in ’t Park wordt voor de 25e
editie in een nieuw kleedje gestoken. Een moderne,
ruime en duurzame stretchtent vervangt de typerende
festivaltent die sinds de 1e editie het uitzicht van
het festival bepaalde. Dit komt niet enkel ten goede
aan de podiumzichtbaarheid en de geluidskwaliteit
onder de overdekking maar biedt het publiek ook meer
beschutting. En ook het sfeerlicht in de tent
ondergaat een duurzame make-over.
De catering is voor de 2de keer in handen van
Uitbureau Gent vzw, dat zich opnieuw engageert in
een duurzaam en gevarieerd aanbod van lekkere
dranken en etenswaren. Voor een snellere bediening
is dit jaar een 2de bar voorzien en krijgt het
festival er een gezellig retro terras bij. En
dankzij zusterbedrijf Freetime, dat begeleide
kinderactiviteiten op het festivalterrein
organiseert, biedt het festival ook animatie aan
jonge bezoekers waardoor de ouders optimaal kunnen
genieten van de concerten.
De Stad Gent organiseert dit jaarlijks jazzfestival
sedert 1994. Vanaf 2002 kreeg het stadsfestival er
met het privé-initiatief Blue Note Festival/Gent
Jazz Festival een grote broer bij. Maar elk speelt
zijn rol en samen versterken ze wederzijds het
Belgisch jazzlandschap door beurtelings aanstormende
talenten te steunen of opmerkelijke projecten of
producties in de kijker te zetten. Zo kan het dat de
winnaar van Jong Jazztalent (georganiseerd door Gent
Jazz Festival & Brouwerij Duvel Moortgat) ook op het
podium van Jazz in ’t Park belandt. Meerdere
Belgische bands speelden ook op beide festivals.
Soms eerst op Jazz in ’t Park, soms eerst op Gent
Jazz Festival. Denken we maar aan BLOW Trio,
Manngold de Cobre, Steiger, Black Flower, STUFF.,
BRZZVLL, Bart Defoort Quintet, Too Noisy Fish,
Schntzl…
Deze feesteditie wordt alvast mede mogelijk dankzij
de gewaardeerde steun van North Sea Port, partner
van Jazz in ’t Park. North Sea Port is trotse
sponsor van cultuur! Want er is zo veel te ontdekken
en zo veel te ervaren: cultuur is er door en voor
iedereen. Cultuur brengt mensen samen en is
onmisbaar in de maatschappij – net zoals bij een
haven. North Sea Port wil dan ook een waardevolle
bijdrage leveren aan de samenleving en wil in de
omgeving een maatschappelijk draagvlak voor de
verdere ontwikkeling van de haven creëren. Cultuur
is een verbindende factor die ook terugkeert in de
economische en culturele samenwerking die North Sea
Port ondersteunt.
Programma Jazz in ’t Park 2018
Donderdag 6/09/18
12u30: Donder
Genoemd naar hun favoriete weerfenomeen won het
Belgische-Deense pianotrio Donder in 2017 de
STORM!Contest. Het is de wedstrijd waarbij JazzLab
Series, Muziekmozaiek en KAAP op zoek gaan naar het
jazztalent van de toekomst. Hun ingetogen
debuutalbum Still uit 2016 bewees al dat dit trio
een grandioos talent herbergt en recent kwam hun 2e
album uit, een samenwerking met de jonge Deense
muzikant Lars Greve. Binnenkort start Donder met de
opname van de nieuwe plaat voor W.E.R.F. en op Jazz
in ‘t Park zal dit nieuw materiaal voor de eerste
keer live te beluisteren zijn. Het eerste concert
van het festival geldt ook meteen als de start van
het nieuwe JazzLab Series seizoen.
Bezetting: Harrison Steingueldoir (piano),
Casper Van De Velde (drums), Stan Callewaert
(contrabas)
http://gedonder.weebly.com
18u00: Karel Van Keymeulen (KVK) programmeert
Gratitude Trio
Elektronische effecten, zang, de klank van de
Ewi (Electric wind instrument)… het powertrio van
saxofonist Jeroen Van Herzeele stoeit er meesterlijk
mee op hun jongste album. Het soundpalet is
gewijzigd, de muziek is meer spacy en speels. Al
blijft die bezwerende saxofoon Van Jeroen Van
Herzeele, voortgestuwd door een bevlogen ritmesectie
de krachtbron. Het trio bestaat sinds 2010, met
drummer Louis Favre en elektrisch bassist Alfred
Vilayleck, en viel op door een gespierde sound, een
mix van Afrikaanse ritmes, sexy grooves,
tranceachtige passages, gevoelige ballads,
uitbundige free jazz en een lading verrassingen.
Jeroen Van Herzeele had altijd al oor voor de nieuwe
urban sounds, van hiphop tot rap, remember zijn
Greetings from Mercury. Centraal staat altijd zijn
bezielde speelstijl. Zijn toon en frasering hebben
een dwingend karakter.
Bezetting: Jeroen Van Herzeele (sax, EWI,
effects), Louis Favre (drums and vocals), Alfred
Vilayleck (electric bass).
http://www.gratitudetrio.com
20u00: Karel Van Keymeulen (KVK) programmeert
AKA Moon
Dit trio beluistert zich als een open huis.
Genereus zet het al 25 jaar lang de deuren open en
laat allerlei invloeden binnen. Of ze trekken de
wereld in, naar de Aka-Pygmeeën of voor
samenwerkingen met muzikanten uit India, Senegal,
Cuba, de Arabische wereld en de Balkan, een
kamerorkest, operahuizen en DJ Grazzhoppa’s DJ
Bigband. Daar putten ze zuurstof uit. Jazz, rock,
wereldmuziek vloeien over in elkaar tot het woord
cross-over zinloos wordt. Uiteindelijk vallen ze
altijd weer terug op het trio, dat vorig jaar zijn
25ste verjaardag vierde met een nieuwe cd Now en een
koffer met 20 cd’s, de Constellations Box (20 cd’s
1992-2015). Het ultieme reisverslag. Meeslepende en
rondtollende melodieën haken zich vast in de
polyritmiek van de drums en de stuwende en tegelijk
subtiele bas. Aka Moon is uniek.
Bezetting: Fabrizio Cassol (sax), Michel
Hatzigeorgiou (bas), Stéphane Galland (drums).
http://www.akamoon.be
22u00: MikMâäk
Het avontuurlijke jazzcollectief Mâäk blaast
dit jaar 20 kaarsjes uit en om dit te vieren speelt
bigband MikMâäk op 25 jaar Jazz in ’t Park. Het
16-koppige, atypische gezelschap ontstond in 2014
toen trompettist Laurent Blondiau een groep
muzikanten uit de Europese improvisatiescene
verzamelde en elk van hen carte blanche gaf om
composities te schrijven voor het ensemble. Dit
resulteerde in een fascinerende sound in combinatie
met energie en podiumprésence. Georganiseerde chaos
wordt afgewisseld met scherpe individuele
interventies die organisch overvloeien in
bevrijdende composities… en dit met Mâäk’s
ontwapenende humor! Begin 2019 nemen ze een tweede
live album op tijdens een residentie en een optreden
in W:Hall in Sint-Pieters Woluwe.
Bezetting: Bart Maris, Jean Paul Estiévenart,
Laurent Blondiau (trompet), Michel Massot, Pascal
Rousseau, Niels Van Heertum (tuba), Adrien Lambinet
(trombone), Guillaume Orti, Jeroen Van Herzeele, Bo
Van der Werf, Grégoire Tirtiaux (sax), Pierre
Bernard, Quentin Manfroy (fluit), Yann Lecollaire
(klarinet), Fabian Fiorini (piano), Nathan Wouters
(contrabas), Samuel Ber (drum).
http://www.maaksspirit.be
Vrijdag 7/09/18
12u30: RVB Quartet
Met een combinatie van stuwende grooves,
heldere melodieën en improvisaties gebaseerd op
interactie, streeft RVB Quartet naar een nauwe
connectie met elkaar en met het publiek. Het kwartet
brengt vooral stukken, gecomponeerd door Rebekka Van
Bockstal, geïnspireerd door hedendaagse
jazzcomponisten. Noem het jazzrock, modern jazz of
improjazz maar laat het vooral het resultaat zijn
van vier muzikanten die samen zichzelf en het
publiek trachten te verrassen met momenten van
spitsvondigheid in hun samenspel. Begin 2018 bracht
de band haar debuutalbum Crossing Dimensions uit op
Solidude Records. Op Jazz in ‘t Park speelt de band
muziek uit het debuutalbum en gloednieuw materiaal.
Bezetting: Rebekka Van Bockstal (gitaar),
Marius Couvreur (drum), Ambroos De Schepper (sax),
Kobe Boon (contrabas)
http://www.rebekkavanbockstal.com
18u00: Bram Weijters’ Crazy Men
Crazy Men is een avontuurlijke duik in
vaderlandse jazzrock en fusion, een ode aan het
cultalbum van pianist Koen De Bruyne uit 1974 dat
recent heruitgebracht werd. Koen was aanvankelijk
sessiemuzikant van Will Tura, Johan Verminnen en
zijn broer Kris De Bruyne maar koos ervoor om op
28-jarige leeftijd eigen werk te brengen. Met het
verbazingwekkende Here Comes the Crazy Man als
resultaat, experimentele jazzrock van de bovenste
plank. Helaas stierf Koen veel te vroeg op 31-jarige
leeftijd. Zijn muziek wordt opnieuw tot leven
gebracht door Bram Weijters die gelijkgestemde
muziekzielen bijeenbracht voor dit uitzonderlijk
project. De line-up van Crazy Men is samengesteld
uit prominente muzikanten die elk op hun manier
bezig zijn met fusies en cross-over van jazz binnen
succesvolle groepen zoals Dans Dans, BRZZVLL,
STUFF., Internal Sun...
Bezetting: Bram Weijters (toetsen), Sam
Vloemans (trompet), Andrew Claes (tenorsax, EWI en
electronica), Vincent Brijs (baritonsax), Dries
Laheye (basgitaar), Steven Cassiers (drums).
http://www.bramweijters.com
20u00: De Beren Gieren
Gentse jazztrots De Beren Gieren mocht niet
ontbreken op het verjaardagsfeestje. Sinds hun
ontstaan in 2009 hebben ze een verbluffend parcours
afgelegd wat hun bewondering opleverde tot ver over
de landsgrenzen heen. In september 2017 brachten de
muzikanten een vierde trio plaat uit, Dug Out
Skyscrapers op het Belgische label Sdban. Meer nog
dan in de voorgaande albums, dialogeren hierop
harmonieën en meeslepende grooves met elkaar. Ze
onthullen de toekomst van het verleden... het
‘Leitmotif’ van dit album. Als toegewijde
archeologen uit de toekomst gaan De Beren Gieren met
subtiele elektronische effecten aan de slag om het
potentieel van hun akoestische instrumenten laag per
laag bloot te leggen. Op vraag van het festival
neemt stadscomponist Fulco bovendien het Gentse
geluidslogo onder handen en speelt hij deze
compositie in primeur op het podium, samen met de
andere Beren.
Bezetting: Fulco Ottervanger (piano), Lieven
Van Pée (contrabas), Simon Segers (drums).
https://www.deberengieren.be
22u00: Black Flower
De toen nog onbekende band Black Flower was er 5
jaar geleden op de 20e verjaardag van Jazz in ’t
Park ook al bij, voor een van haar eerste optredens.
Het werd een van de grote ontdekkingen van het
festival en het verwondert geenszins dat de band
intussen een stevige, internationale carrière wist
uit te bouwen. De band rond
saxofonist/fluitist/componist Nathan Daems brengt
psyche-delicieuze en toegankelijke Ethiodubjazz uit
de 21ste eeuw, een internationale sound die mensen
aan het bewegen brengt. Hun tweede full album
Artifacts uit 2017 klinkt internationaal en
tijdloos. Oosterse invloeden, Ethiodub en jazz
kruisen elkaar moeiteloos, fantasie en werkelijkheid
lijken met elkaar te versmelten.
Bezetting: Nathan Daems (sax, fluit), Jon
Birdsong (cornet), Simon Segers (drums), Filip
Vandebril (bas), Wout Verhaest (keys).
http://www.blackflower.be
Zaterdag 8/09/18
18u00: Steiger
Het jazztrio Steiger is het zoveelste bewijs
dat de jonge Gentse jazzscene veel in zijn mars
heeft. Sinds hun eerste ontmoetingen zijn de
bandleden van Steiger op zoek naar een eigen
creatieve invulling van het pianotrio met jazz,
elektronica, hedendaagse muziek, vrije improvisatie
en rock als inspiratiebronnen. Hun muziek doet
speels en soms ruw aan, experiment wordt niet
geschuwd: Steiger gaat op zoek naar een evenwicht
tussen akoestische en elektrische/elektronische
elementen om hun muziek vorm te geven. Vorig jaar
wonnen ze Jong Jazztalent, het concours van Gent
Jazz en Muziekmozaïek, met het nieuwe project
#Locations waarbij verschillende ruimtes de sound en
gevoel bepalen van de muziekopnames. Twee jaar na
hun opgemerkte passage op Jazz in ’t Park komen de
heren terug door de grote poort.
Bezetting: Gilles Vandecaveye (keys), Kobe Boon
(bass), Simon Raman (drums).
http://steigerband.com
20u00: TaxiWars
In 2014 zag TaxiWars het muzikale levenslicht.
Tom Barman, zanger en gitarist van dEUS, wou al
jaren 'iets' met jazz doen. Hij vond zijn tegenpool
in saxofonist Robin Verheyen. Ze staken de koppen
bij elkaar en TaxiWars was geboren. Samen klinken ze
afwisselend opzwepend, bezwerend, rokerig, jazzy en
rockend waarbij Tom Barman zich eerder laat
inspireren door beat poetry dan de klassieke
crooners. TaxiWars staat tegelijkertijd voor energie
en gevoeligheid, trots en ambitie, en een punky
attitude die de band onderscheidt in de jazzscène,
en dit allemaal dankzij Robin Verheyen’s pittige,
melodische saxofoonlijnen en Tom Barman’s
beklijvende teksten. Voor het eerst te zien en te
horen op Jazz in ’t Park.
Bezetting: Tom Barman (zang/parlando), Robin
Verheyen (sax), Nicolas Thys (bas), Antoine Pierre
(drums).
http://www.taxiwars.be
22u00: Blow 3.0
De drie gemaskerde muzikanten van Blow 3.0
begonnen op straat te spelen tijdens de Gentse
Feesten van 2011 en kregen meteen veel aanhang. De
catchy virtuositeit van de twee gemaskerde
saxofonisten en een evenzeer onherkenbare drummer is
ronduit indrukwekkend. In februari 2016 bracht het
‘sax dance trio’ haar debuutalbum uit na een
succesvolle crowdfunding campagne. Na het memorabele
concert in 2016 zijn ze er dit jaar nog eens bij om
het podium onveilig te maken en het publiek mee te
slepen in hun opzwepende muzikale universum. Wie ze
al aan het werk zag, zal het beamen: stilstaan is
geen optie.
Bezetting: x (sax), y (sax), z (drums)
https://blowtrio.wixsite.com
Zondag 9/09/18
14u00: Karel Van Keymeulen (KVK) programmeert
Celano/Badenhorst/Baggiani
Met zijn saxofoon en klarinet legt de
Antwerpenaar Joachim Badenhorst zijn ziel bloot. In
2013 vervoegde hij een kwartet van twee Argentijnse
musici, gitarist Guillermo Celano en drummer Marcos
Baggiani, twee bekende namen in die fameuze
Amsterdamse jazz- en improvisatiescène. Met het trio
onderzoeken ze meer de grenzen tussen compositie en
improvisatie. Hun muziek is poëtisch, zoekend,
krachtig, met verleidelijke melodieën, rockenergie
en free jazzvrijheid. Badenhorst is een opmerkelijke
blazer. Heel zacht, of heel hoog, met gebruik van
meerklanken, speciale vingerzettingen en overtonen
creëert hij een eigen wereld. Loepzuivere lijnen,
helder en koel als een bergmeertje, wisselen af met
intense passages, geplukt uit een koortsige droom.
En hij probeert allerlei dingen uit met zijn stem.
Zijn werk varieert van solo-improvisatie,
ontmoetingen allerhande, tot dat geweldige septet
Carate Urio Orchestra. Hij drijft zijn eigen
handmadelabel Klein.
Bezetting: Joachim Badenhorst (rieten,
effects), Guillermo Celano (gitaar), Marcos Baggiani
(drums).
https://cbg-music.com
15u00 + 17u00: Brazzmatazz
Dit prettig gestoorde, 18-koppig gezelschap
ontstond in 2014 op en naast de Gentse podia en in
de Gentse straten. Gewapend met enkel blazers en
percussionisten, nemen ze invloeden uit o.a. New
Orleans en de Balkan, mengen die met Jamaicaanse ska
en reggae, en halen de hele hoop door een westerse
jazz- en drum 'n' bass-mangel. Het resultaat is een
hoogst dansbaar, eeuwig veranderend, onweerstaanbaar
opzwepend muzikaal feest !
Bezetting: Sanne Werkers (conductor), Dylan
Meersman, Merijn Landuyt, Robbe Latré (trumpet),
Kwinten Van De Keere, Liesbeth Vleminckx (Alto Sax),
Bauke Meersman, Stein Nuyts (Tenor Sax), Floris
Verhoeven, Joris Meys (Baritone Sax), Maarten
Vanhoucke, Pieter Verraes, Jasper Braeckman
(Trombone), Joël Dockx (Sousaphone), Mileen
Christiaens (Helicon), Klaas De Coninck (Snaredrum),
Tars Van Der Vaerent (Bassdrum), Jonathan Glorie
(Rototoms).
http://vi.be/brazzmatazz
16u00: Karel Van Keymeulen (KVK) programmeert
Aleatoric
Weinigen doen het, maar saxofonist Robin
Verheyen maakte het waar in New York. Hij groeide er
uit tot een muzikant met veel autoriteit, bezieling
en raffinement. Met Taxiwars en zanger Tom Barman
aan zijn zijde toont hij een meer punchy kant, in
andere projecten leeft de improvisator of de
geïnspireerde componist op. Begin dit jaar verscheen
zijn album When The Birds Leave met toonaangevende
Amerikaanse musici zoals Drew Gress, Marc Copland en
Billy Hart. Toen hij in Parijs studeerde leerde hij
er de Finse pianist Aki Rissanen kennen. Met drummer
Markku Ounaskari erbij was het trio Aleatoric
geboren. Ze brachten al twee albums uit: Aleatoric
en Songs for Solstice. Tussen de drie musici bestaat
er een hechte wisselwerking. Ze creëren hedendaagse
jazz, met verrassende structuren, veel schoonheid en
donkere melancholie. Hoe ze vorm en vrijheid
vermengen, is meesterlijk.
Bezetting: Robin Verheyen (saxen), Aki Rissanen
(piano), Markku Ounaskari (drums).
http://jazzfinland.fi/album/aleatoric
18u00: Philip Catherine Quartet
Sinds de jaren '60 is Philip Catherine één van
de vooraanstaande figuren van de Europese jazzscène.
Zijn samenwerking met jazzgrootheden zoals Chet
Baker, Dexter Gordon en Charles Mingus, zijn unieke
stijl en klankkleur alsook zijn ongebreidelde inzet
voor de muziek zijn van een niet te miskennen
invloed geweest op de ontwikkeling van de Europese
jazz. Philip Catherine’s soepel swingend gitaarspel
en lyrische composities zijn uit duizenden
herkenbaar. En ook al is Catherine een
snarenvirtuoos, toch pakt hij nooit uit met gratuite
technische demonstraties, maar concentreert hij zich
op de puurheid van de klank, intensiteit van
improvisaties en uiterst hecht samenspel met zijn
muzikanten. In de herfst 2017 vierde dit Belgisch
jazzicoon zijn 75e verjaardag en na 5 jaar staat
deze grote meneer terug op Jazz in ’t Park voor het
slotconcert van de 25e editie Jazz in ’t Park.
Eindigen in absolute schoonheid heet dat…
Bezetting: Philip Catherine (gitaar), Nicola
Andrioli (piano), Federico Pecoraro (bass), Antoine
Pierre (drums).
http://www.philipcatherine.com
|